Halloween 👻

By | 05:43:00
Hej kochani dziÅ› Halloween pewnie wiÄ™kszość z was w weekend poszalaÅ‚a ? Ja w tym roku nie miaÅ‚am okazji ponieważ jedyne miejsce w którym mogÅ‚am spÄ™dzić byÅ‚o łóżko , angina wygraÅ‚a. DziÅ› przychodzÄ™ do was z postem w którym chciaÅ‚am pokazać wam propozycje na dzisiejszy dzieÅ„ ze strony Dresslily Halloween oraz Promocje , gdzie znajdziecie dużo komicznych oraz przerażajÄ…cych stroi nie tylko na dzisiejszy dzieÅ„ bo już nie zdążycie ,ale karnawaÅ‚ zapasem wiec Å‚apcie okazje .  Ja już zamówiÅ‚am sukienkÄ™ , która niebawem pokaże bo ma charakter co mnie w niej urzekÅ‚o. PamiÄ™tajcie , ze na stronie Dresslily  znajdziecie również inne ciekawe rzeczy , a ja wam z miÅ‚a chÄ™ciÄ… przedstawiÄ™  , które mi rzuciÅ‚y siÄ™ w oko . Zapraszam kochani










Starszy post Strona główna