Halloween ­čĹ╗

By | 05:43:00
Hej kochani dzi┼Ť Halloween pewnie wi─Ökszo┼Ť─ç z was w weekend poszala┼éa ? Ja w tym roku nie mia┼éam okazji poniewa┼╝ jedyne miejsce w kt├│rym mog┼éam sp─Ödzi─ç by┼éo ┼é├│┼╝ko , angina wygra┼éa. Dzi┼Ť przychodz─Ö do was z postem w kt├│rym chcia┼éam pokaza─ç wam propozycje na dzisiejszy dzie┼ä ze strony Dresslily Halloween oraz Promocje , gdzie znajdziecie du┼╝o komicznych oraz przera┼╝aj─ůcych stroi nie tylko na dzisiejszy dzie┼ä bo ju┼╝ nie zd─ů┼╝ycie ,ale karnawa┼é zapasem wiec ┼éapcie okazje .  Ja ju┼╝ zam├│wi┼éam sukienk─Ö , kt├│ra niebawem poka┼╝e bo ma charakter co mnie w niej urzek┼éo. Pami─Ötajcie , ze na stronie Dresslily  znajdziecie r├│wnie┼╝ inne ciekawe rzeczy , a ja wam z mi┼éa ch─Öci─ů przedstawi─Ö  , kt├│re mi rzuci┼éy si─Ö w oko . Zapraszam kochani










Starszy post Strona główna