Stylizacja na spontanie

By | 12:30:00
     Witam was moi kochani ;*



Od założenia mojego bloga minęło 3 lata ,ale nic się tu nie działo lecz teraz nie pozwolę na to . 


Jak pisałam wcześniej będę pokazywać różne rzeczy od mody do zwierząt i jeszcze dalej. Mam nadzieje , że podróż po moim blogu będzie dla was nową przygodą i odskocznią od szarej rzeczywistości jak dla mnie pisanie dla was. 

W dzisiejszym poście pokaże wam jedną z moich stylizacji chętnie też wysłucham co macie do powiedzenia i do zaoferowania . Może jakieś propozycje z waszej strony co byście chcieli przeczytać , zobaczyć . 



Teraz zapraszam was do mojej pierwszej stylizacji.Mam nadzieje ,ze się spodoba . Zdjęcia są spontaniczne ... nie jestem modelka wiec pozować nie potrafię ,ale oto chodzi zdjęcia mają być spontaniczne . 





SPODNIE/F&F  
BUTY/CONVERSE
TOREBKA/H&M 
BLUZKA/CROPP 


Nowszy post Starszy post Strona główna