Nie wyrzucaj mnie na bruk. Nie jestem zabawką

By | 11:16:00
Witam was kochani ; *


 NIE WYRZUCAJ MNIE PRZED WAKACJAMI !!!

Dzisiejszy post będzie odskocznią od mody , ale zajmiemy się wakacjami dla nie których się zaczęły , a dla innych dopiero się zaczną. Każdy zapewne ma zaplanowane wakacje , a inni tak jak ja jadą na spontanie. Chociaż w moim przypadku w tym roku jest ciężko pojechać bez planowania ponieważ posiadam dwa pieski , które przyjemnie zabrać ze sobą , ale właśnie tu jest problem bo nie wszyscy chcą przyjąć pod dach pupilki. Łatwiej jest z maluchami niż z w większymi psami. Mimo wszystko szukam aż do oporu. Rok temu wybrałam się na mazury w okolicach Szczytna i z 20 oddzwonionych noclegowni tylko dwie były zgody w czym jedna nie nadawała się ze względu na to iż chcieli nas dać do piwnicy gdzie był syf , zimnica i malaria. Zawsze zastanawiałam się dlaczego tak ludzie boją się przyjąć ludzi ze zwierzakami. Rozumiem , że ludzie obawiają się zniszczeń , zapachu , ale po to się jedzie z pupilem by brać go wszędzie ze sobą  , a nie bawić się bez niego. Wracając do mazur rok temu posiadałam tylko jednego pieska i było cudownie... ze względu na pogodę piesek mógł z nami wejść do restauracji ponieważ zawsze jadało się na dworze , a jeśli chodzi o plaże nigdy nie było problemu żeby piesek bawił się bez smyczy akurat wybrałam spokojną lecz czystą plażę , a atrakcje związane z rowerkiem , łódeczką suczka zawsze była z nami i dobrze się czuła. W tym roku myślałam , że będzie trudniej bo mam 2 pieski , ale będąc na mazurach w Mikołajkach w majówkę wybrałam pierwsze lepsze lokum w bardzo dobrych standardach i odrazu bez problemu nas przyjęli . Pieski tak jak rok temu wszędzie były z nami. Piszę tę notkę ponieważ zbliżają się wakacje i jak co roku dużo psów jak i innych zwierząt jest porzucana . Dlatego zróbmy wszystko by nasze kochane pupilki spędziły z nami cudowne chwile , a jak już naprawdę jest problem ze znalezieniem lokum lub finansowy to zadbajmy by zwierzęta przez ten czas otrzymały pełną opiekę. Dlatego trzymajmy się tego i nie wyrzucajmy bo to żywe stworzenia , a nie zabawki !


Teraz kilka zdjęć gdzie zobaczycie , że z zwierzakami naprawdę można dobrze się bawić :)
Mazury/Narty 2014
                                           

                                                    
                                                         









MAZURY/MIKOŁAJKI 2015















Nowszy post Starszy post Strona główna