Truskawki/Strawberry

By | 11:40:00
Witam was moi kochani!

Co tam u was ? U mnie nijako , ale to dlatego , że mamy lato , a pogoda nawet nie chce się uśmiechnąć. Mam nadzieje , że się poprawi lecz jak to się mówi pogoda w Polsce.. nigdy nic nie wiadomo. Chociaż co nie poprawia humoru jak TRUSKAWKI! kto je nie lubi ? Yummy.. są przepyszne dlatego dzisiejszy post poświęcę  ,, Justyna w kuchni" cz. I.

Sposób na truskawki i jogurcik :

Przepis na ciacho , które nie tym razem nie wyszło tak puszyste jak ostatnio , ale to dlatego , że tym razem nie użyłam sody i za dużo truskawek co spowodowało ,że było za ciężko. Mimo tej wady wyszło przepysznie. Łatwy przepis dla osób , które nie odnajdują się w kuchi oraz dla tych którzy chcieli by zjeść coś zdrowego , zarazem słodkiego i szybkiego. Do dzieła... Zapraszam was do Justyna w kuchni cz. I

          Przygotujcie miskę , a w niej mieszamy sypkie składniki takie jak :

  1. 2 szkl. mąki
  2. 3/4 cukru , ale to wedle uznania zależy od tego jak słodkie ciasto chcecie
  3. 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  4. pół łyżeczki sody.. jak wspomniałam wcześniej ja nie dodałam zamiast tego dałam pół łyż. proszku do pieczenia.
  5. 1 łyżeczka cukru waniliowego

          Wszystko dokładnie mieszamy 


         Następnie do sypkich składników dodajemy mokre :

  1. 3 jaja
  2. 1 szkl. jogurtu
  3. pół szkl. oleju |

       Wszystko mieszamy razem łyżką.

Na koniec wylewamy wszystko do nasmarowanej tłuszczykiem blaszkę.
Na wierzch układam TRUSKAWKI. (kroje na pół)
Pieczemy ok. 50 min w 180 stopniach . Ja nastawiłam tryb góra i dół.
Zanim wyciągniecie po 50 min to zależy jaki kto ma piekarnik sprawdź wykałaczką czy widelcem czy ciastko jest suche.. jak mokre to zostawcie jeszcze na kilka min. ale bacznie kontrolujcie by ciacho się nie spaliło .







Do ciasteczka na popitkę nic innego jak pyszny koktajl z truskawek i jogurtu pewnie każdy zna i wie jaki pyszny deserek można wypić.






Tak prezentuje się całość , życzę SMACZNEGO!







Nowszy post Starszy post Strona główna