Ojcowski Park Narodowy

By | 13:06:00

Witam kochani :)

 Dzisiejszy dzień spędzony w Ojcowskim Parku Narodowym był znakomity. Pogoda na wycieczki dopisuje ponieważ nie jest  za ciepło ani za zimno ,ale nie powiem ,że tęsknię za upałami miło będzie wykąpać się w basenie. Wracając do wycieczki dzisiejszej to zrobiłam parę zdjęć...nie są profesjonalne ponieważ nie byłam przygotowana do tego były zrobione na spontanie. Dziś chłodniejszy dzień i mam nadzieje ,ze pożegnamy takie lato szybko bo cóż to za lato gdzie trzeba chodzić w swetrze ,a nawet wczoraj zdarzyło mi się wyjść w kurtce i dalej było mi zimno. Chciałam jeszcze napisać ,że moje stroje dnia ,które wam pokazuje nie są kupione za majątek jest osobą która buszuje tylko na promocjach i potrafię kupić bluzkę za 10 zł która właśnie pokaże wam w dzisiejszej kreacji.

Zapraszam do oglądania

Pozdrawiam was kochani :)






 

                     BUTY/DRICHMMAN
                     SPODNIE/F&F
                     BLUZKA/SZACHOWNICA
                     OKULARY/SINSAY
                     ZEGAREK ten sam co w poprzedniej stylizacji.
Nowszy post Starszy post Strona główna