Sportowa sukienka

By | 09:54:00

Cześć kochani!:**
Czy u was też tak zimno? Gdzie nasza piękna wiosna ? Hmmm...ale mamy kwiecień czyli kwiecień , plecień bo przeplata (...)

Rok temu narzekałam na upały , a dziś marze by przyszły...pewnie znów będę żałować jak przyjdą upały bez grama ochłodzenia , ale kobietą nie da się dogodzić. Mimo zimnego dnia uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Wstałam pełna wigoru ostatnio dużo ćwiczę i dbam o dietę ( kiedyś pochwale się moją metamorfozą jak tylko dotrze do celu) chociaż i tak jestem już zadowolona z efektów ponieważ schudłam aż 11 kg  i czuje się znakomicie. Ćwiczenia i dieta to teraz tzw. moda 21 wieku przyznam się , że zawsze miałam to za przeproszeniem głęboko w d.. lecz zmieniło się. Kiedyś przychodzi taki czas , że człowiek ma kompleksy. Ja je nie miałam do czasu , kiedy stała się moda fit. Nie żałuje swojej zmiany , szczerze? Ciesze się , że tak się stało bo razem z nowymi przyzwyczajeniami zmieniło się nie tylko moje ciało , ale ćwiczenia i zdrowe odżywianie spowodowało , że czuje się znakomicie( moja nerwica o której wspominałam wcześniej znikła <-- to jest dla mnie ogromny sukces). Uwielbiam oglądać profile na istagramie czy blogi z kobietami , które zmieniły swój styl życia to jest dla mnie wielki kop w tyłek i szczerze trochę niezła lekcja. A wy co myślicie o modzie fit 21 wieku ? 















Sukienka : New Yorker
Kurtka: New Yorker
Buty: Converse
Torebka: Allegro ( dostałam w prezencie) 


Nowszy post Starszy post Strona główna