Spacer po BUW/Koszulka Tiger

By | 08:45:00
Witam was kochani. 


Piękna pogoda w Warszawie i jak tu nie zaliczyć spacer oraz zjeść dobrego loda ? Dziś na spacerku miałam okazje by porobić sobie kilka zdjęć i wkleić go na bloga. Słońce raziło to moje miny są bez uśmiechu co jest dość odwrotne do dzisiejszego mojego humoru , który jest pełen uśmiechu. ;) 
Jutro poniedziałek czy jest ktoś , kto nie lubi kończącego się weekendu i to jeszcze z taką piękną pogodą , ale cichutenko rozkoszujmy się bo niedziela się nie skończyła. Jak skończę do was pisać to pewnie skorzystam z ciepłego powietrza na spacerze , ale tym razem nie sama z ukochanym lecz z moimi dwoma pupilami. Czy ktoś odlicza dni do majówki ? Mam nadzieje , że będzie również pięknie jak dziś. Pochwalcie się jakie plany macie? Ja pewnie będę podróżować po okolicach Warszawy zwiedzając każde zakamarki....już nie mogę się doczekać wypadu do lasu... uwielbiam mimo ,że za każdym razem kiedy wchodzę do lasu to modle się by żaden kleszcz mnie nie zaatakował. (UWAŻAJCIE NA KLESZCZE!), No dobrze pomału się muszę rozkręcić z pisaniem bo trochę czytając to wszystko nie trzyma się kupy. Każdy przechodzi początki. ;))
To co , przechodzimy do stroju dnia ? TAAAKKK! 













Kurtka:New Yorker
Spodnie:Diverse
Torebka:House
Koszulka:H&M
Buty:Converse
Okulary:Auchan





Nowszy post Starszy post Strona główna