Powracam w wiosennym klimacie

By | 11:24:00
Witam was moi kochani : *


Dawno mnie nie było , ale to dlatego , że miałam chwile zwątpienia. Kiedy przyszła nasza piękna wiosna to znów zmotywowało mnie do działania i wiem ,że teraz się nie poddam będę robić wszystko co w mojej mocy by blog stał się moim hobby. Dlatego dziś przychodzę do was z wiosennym "lukiem".

Chciałam wam przypomnieć raz jeszcze , że moje ubrania zawsze są kupowane na promocji i szczerze przyznam , że szkoda mi pieniędzy na drogie ciuchy  , a jak wiemy moda się zmienia , a my z nią. Chociaż by was nie oszukiwać to słabość mam to conversów , ale na nie też potrafię wydać mniej np. w Factory. Koniec przynudzania przejdźmy do dzisiejszej stylóweczki. :)



      
            Kurtka:Monte Cervino
       Koszulka:Reserved
   Spódnica:H&M
Buty:Converse



Nowszy post Starszy post Strona główna