22/06/16

By | 12:04:00




 Hej kochani co tam u was?
Wczoraj pierwszy dzień lata , a jutro dzień ojca. Jaki prezent im sprawicie ? Ja mam problem by mu kupić cokolwiek ponieważ ma wszystko , ale myślałam by kupić rodzicom wycieczkę weekendową do SPA bo jutro nie tylko dzień ojca u mnie , ale i imieniny mamy i rocznica ich ślubu więc mam utrudnioną robotę. Może podsuniecie mi pomysł ? Wiem, że mało czasu zostało , ale przecież nie zawsze trzeba być punktualnym z prezentem.


W dzisiejszej stylizacji przychodzę do was z spódniczką , którą bardzo lubię mimo ,że poszerza mnie o dwa rozmiary , mam nadzieje ,że wam się spodoba. Gościnnie wystąpią moje dwa kudłacze , które dzielnie wytrzymują , każdą sesje.
















Spódnica/Sinsay/Koszulka/E-vie/Toreba/Valentina Fashion/Buty/miejski butik/Bransoletka/Sukiennice w Karakowie





Nowszy post Starszy post Strona główna