Brzoskwiniowa koszula

By | 07:19:00


Hej kochani ; *

Dziś w Warszawie chłodno i pada , a u was? Szczerze trochę chłodu nie zaszkodzi po codziennym upale lecz deszcz przeszkodził dziś w robieniu sesji i dlatego przychodzę do was z bardzo szybką stylizacją. Modelką nie zostanę bo ze zimna dygotałam i zdjęcia wyszły nijak , ale co tam ważne , że pokaże wam co u mnie gości w szafie i w czym mogłam wybrać się na niedzielny obiad.

Gdzie wybieracie się na urlop, wakacje? Ja 7 lipca wybieram się do Trójmiasta , drugi raz w życiu tylko patrzę na prognozę pogody i trochę mnie smuci ,że pogoda pokazuje 20 stopni oraz deszcze...Na szczęście Trójmiasto jest duże i kupę w nim atrakcji to wystarczający czas by zwiedzić i się nie nudzić bo przecież wyjazd nie oznacza leżenie , ale również zwiedzanie. Czy zgadzacie się ze mną ? Może macie jakieś swoje ulubione miejsce w Trójmieście , gdzie można świetnie spędzić czas albo  , gdzie można dobrze i nie drogo zjeść ?  Czekam na wasze propozycje , a teraz przejdźmy do stylizacji by was nie zanudzić. ;)












Koszulka/Reserved/Spodnie/Diverse/Buty/Deichmann/Torebka/House/Bransoletka/Tous/Zegarek/Bijou Brigitte


Nowszy post Starszy post Strona główna