Kurtka Jeans

By | 05:14:00

Hej kochani 😘

Dziś dzień dziecka i wszystkim życzę w tym dniu wszystkiego najlepszego i dużo słodyczy ,a dlaczego każdemu życzę ? Ponieważ każdy z nas jest dzieckiem jedni to ukrywają ,a drudzy nie wstydzą się pokazać dziecko ,które noszą w sobie. Ja mimo ,ze czuje się dojrzała to wiem ,że gdzieś we mnie drzemie dziecko ,a co ja będę się rozpisywać zawsze zostaniesz dzieckiem swoich ukochanych rodziców. ☺



Dziś przychodzę do was z stylizacja ,która była na szybko cyknieta przez moją mamę dlatego kolejny raz podziękuj jej za poświęcony czas i za opanowanie smartfona . W stylizacji kolejny raz pokaże wam moją teraz najlepsza kurtkę jeansowa. W looku sa moje ulubione buty , które kosztowały niecałe 18 zl. Jak to się mówi ,co tanie nie oznacza gorsze , prawda ?









Koszulka/NY
Kurtka/włoski sklep 
Spodnie/F&F
Buty/Miejski sklep 
Zegarek/Daniel Wellington 


Nowszy post Starszy post Strona główna