Urodziny

By | 12:31:00
Witam was moi kochani 😙😘😙





28 maj moje urodziny , kolejny rok za mną i aż nie mogę pomyśleć ,że jestem coraz to strasza...Pamiętam jak nie mogłam się doczekać 18 ,a dziś chciałabym wrócić do beztroskiego zycia. Dzisiejsze urodziny spędziłam w gronie rodzinnym od niepamiętnych czasów ,ale brakowało mi tego bardzo. Nie liczą sie dla mnie prezenty lecz to ,że mogłam miło spędzić z nimi czas to był dla mnie najcudowniejszy czas, prezent. Nie będę się chwalić co dostałam bo to nie oto chodzi ,ale drugim cudownym prezentem jaki dostałam jest to laurka zrobiona przez moją 4 letnią bratanicę. (Pochwalę się chociaż tym). 



No dobrze przejdę do stylizacji i jest to kupiona cudowna sukienka za  44 zl w New Yorkerze , zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Sami zobaczcie 




















Sukienka/New Yorker
Kurtka/miejscowy sklep
Buty/butik miejski
Bransoletka/F&F


Nowszy post Starszy post Strona główna