Wiązana koszulka z Sinsay

By | 11:26:00

Witam was kochani ; *
Dziś stylizacja typowo letnia , którą w tym roku polubiłam , a to dlatego ,że mogę w końcu pokazać trochę brzucha może nie jest wyrzeźbione , ale już nie wstydzę się go jak kiedyś bo jak widzieliście w poście o mojej przemianie (jeżeli ktoś nie widział to zapraszam KLIK) moje ciało się zmieniło na lepsze mimo rozstępów i tak je uwielbiam bo każdy ma jakieś wady trzeba się kochać mimo wad kiedyś lubiłam się nawet o 10 kg więcej , ale takie czasy ,że każdy chce być fit i ja wciągnęłam się w nową modę chociaż nie do końca bo też lubię zjeść coś niezdrowego. Przejdziemy do stylizacji , a w niej ostatnio kupiona koszulka wiązana w SINSAY pewnie jeszcze są i to rożne rodzaje za nie wielką cenę jak większość rzeczy w tym sklepie... uwielbiam ich ciuchy są urocze , dobrej jakości i przede wszystkim nie drogie.  Zapraszam do oglądania













Koszulka/Sinsay/Spodenki/F&F/Okulary/Auchan/Torebka/Auchan/Buty/Converse/Bransoletka kolorowa/ w Krakowie na stoisku/Bransoletka nr.2 Cropp
Nowszy post Starszy post Strona główna