Strój kąpielowy i koszula z Rosegal

By | 03:53:00

Hej moi kochani :*

Przychodzę do  was w końcu z lookiem od ROSEGAL. W wcześniejszym poście pochwaliłam się wam współpraca z nimi , a dziś mam w końcu okazję pokazać jak wyglądam. Na początku chce wam powiedzieć , że koszulka , która do mnie trafiła stała się jedną z moich ulubionych koszul w mojej szafie jest cudowna , uwielbiam ten krój , gdzie można ukryć swoje niedoskonałości z brzuszkiem czyli można w niej czuć się komfortowo , a na dodatek jest idealna gatunkowo na upalne lato. Kolejna rzecz ,która do mnie trafiła jest strój kąpielowy mimo , że jest świetny pod względem jakościowym jak i jego wygląd jest w moim klimacie to trochę jak dla mnie skąpy , ale to kwestia gustu. Dlatego musicie mi wybaczyć , że pokaże się w stroju dość inaczej niż powinnam bo krępuje się ☺ , ale nie zmienia to faktu , że jest świetny. 
Dlatego zachęcam was kochani jeśli chodzi o kupno na stronie ROSEGAL   ponieważ przesyłka trwała tylko 5 dni , a rzeczy spowodowały , że miałam uśmiech na twarzy , a nie rozczarowanie. Teraz przejdźmy do zdjęć .













STRÓJ KAPIELOWY/ KLIK
KOSZULA/KLIK 
SPODENKI/BIG STAR
BUTY/MIEJSKI BUTIK
BRANSOLETKI/MIEJSKI BAZAREK
TOREBKA/BERSHKA


Nowszy post Starszy post Strona główna