14/08/16

By | 13:30:00



Cześć Kochani! : * *


Obiecałam ,że będę częściej  , a nie wyszło...nie mam na to wytłumaczenia (może jedno :) ciągle w biegu ) , ale teraz już siedzę w swoim domu i mam dla was więcej pomysłów...nie tylko na blogu pojawią się outfity , ale postaram się pokazać coś więcej. Blogowanie jest moją jedną z odskoczni, gdzie czuje się super. Uwielbiam do was pisać oraz prezentować co u mnie w szafie piszczy. Uwierzcie czasami żeby zrobić jakiś fajny outficik siedze przy szafie godzinę , ale lubię to.


Dzisiaj przychodzę z mieszanką letniej oraz jesiennej stylizacji. Pomału zbliża się jesień chociaż szczerze napiszę , że lato w tym roku nam się nie popisało ... nie lubię upałów , ale lato to lato i wiem sama po sobie ,że wakacje nad morzem jeśli chodzi o pogodę nie należały do udanych. Wakacje pomału się kończą , a znając tego pecha kiedy to ja chodziłam do szkoły to wrzesień był cieplejszy od sierpnia i jak tu żyć?:)

No dobrze przejdę do zdjęć.

P.S. znacie jakieś sposoby na brzuch bo nie mogę na niego patrzeć ? :(

P.S. Buty w Sinsay , promocja 30zł !












KOSZULKA/CROPP/NARZUTKA/NEW YORKER/BUTY/SINSAY/SPODNIE/NEW YORKER/TORBA/ALLEGRO/BRANSOLETKI/ALLEGRO



Nowszy post Starszy post Strona główna