Bluzka i bransoletki z Rosegal

By | 03:50:00
Rosegal w kolejnej odsłonię 


Hej kochani dziś do was przychodzę w ostanie dni wakacji dla niektórych , współczuje bardzo bo jak pisałam w poprzednim poście ,ze kiedy wraca sie do codzienności to pogoda diametralnie sie zmienia. Ja znów w stronach rodzinnych i staram sie korzystać z tej pięknej pogody jak najlepiej lecz im dłużej siedzę na słońcu tym gorzej dla mojego mózgu hehe.  Czekam z utęsknieniem dzis na moja siostrę , która leci do nas z Anglii i powiem wam szczerze , ze cieszę sie mimo , ze w dzieciństwie brakowało ,a doszło by do bójki na noże haha lecz nie dziwie się mojej siostrze bo dzielić pokój z 11 lat młodsza siostra , która w głowie miała lalki , a ona pomału stawała sie dorosła kobieta.  Chciałbym dowiedzieć sie jakie są relacje z waszym rodzeństwem  bo szczerze z wiekiem wszystko sie zmienia każdy z nas staje sie dorosły i mamy podobne poglądy na życie dlatego tez kontakty z rodzeństwem sie zmieniają , a warto miec je jak w najlepszym stopniu bo w życiu może dużo sie wydarzyć i kto wie czy nie będzie potrzebna pomoc ,a do kogo pójść jak nie do najbliższej rodziny ? 

Dziś przychodzę do was w kolejnej odsłonię firmy Rosegal i jak ostatanio jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o jakość produktów. Bluzeczka jest naprawdę przecudowna i kobieca odrazu rzuciła mi się w oczy na stornie dlatego postanowiłam ja wybrać jak i dwie bransoletki . Jestem bardzo zadowolona z produktów i mogę godnie polecić jakość i stan w jakim do mnie przyszły 

W dzisiejszej stylizacji powinnam być w krótkich spodniach lecz już nie raz moje spodenki były w stylizacji dlatego chciałam zaszaleć... Pokaże wam moje cudowne spodnie w których zakochałam sie odrazu jak je zobaczyłam i za nie całe 60 zł w moim ulubionym sklepie , gdzie za nie wielka cenę można kupić perełki , a jest to SZACHOWNICA , polecam ! 



























Spodnie/Szachownica/Bluzka/Rosegal/Buty/Deichmann/Zegrek/DanielWellington/Bransoletki/Rosegal




Nowszy post Starszy post Strona główna