Wypad do Buska-Zdroj

By | 10:08:00






Cześć kochani powróciłam  lecz z nie fajna jakością zdjęć ponieważ wyjechałam w storny rodzinne , a tu nie ma kto mi zrobić dobrych zdjęć dlatego przychodzę do was ze zdjęciami na spontanie robione przez moją mamę , która za każdym razem śmiała się z ilości zdjęć , które zostały zrobione , a i tak żadne z nich nieprzykuly mojej uwagi lecz jakieś trzeba było wybrać , ale dziękuję serdecznie mojej kochanej mamie za poświęcenie i za opanowanie smartfona , który dla niej jest wielka zagadką. Dziś spędziłam czas z rodzicami brakowało mi tego uwielbiam spędzać z nimi czas mimo ,że każdy z nas ma inne upodobanie  to i tak warto spędzić chwile z nimi bo czas szybko ucieka , a każda chwila z moimi rodzicami przy odległości 300 km , które nas dzieli to czas na wagę złota. Kocham ich bardzo i szczerze mimo trudu i złych chwil za czasow dziecka ,  bunt gdzie zawsze wtedy rodzic był urażony to nigdy nie będę wyobrażać sobie życia bez nich. Szanujcie  swoich rodziców i kochajcie  za wszystko.

Ufff...dużo tej miłości z mojej storny , ale czuje brak bo kiedyś naprawdę przychodzi taki czas , że  brak ciepła rodzinnego , a pamiętam jak kiedyś uciekalam  od tego wolałam spędzić czas ze znajomymi , a teraz jest na odwrót. A jak u was jest ?

Przechodzę do zdjęć i przepraszam z góry za jakość.







Buty/Deezee
Spodnie/Divers
Torebka/House
Koszulka/Cropp
Kurtka/Fancuski sklep
Zegarek/Daniel Wellington



Nowszy post Starszy post Strona główna